דרושים בארגונים | פנים

דרושים בארגונים

מעוניינים לעבוד במשרה מרתקת בשדה ההתחדשות היהודית ולהשפיע על החברה הישראלית? הנה רשימת המשרות הפנויות המלאה:
משרות פנויות
עדכון אחרון: 10.9.2017
דרוש/ה: רכז/ת תפעול קהילה
מיקום:
חולון

רכז/ת הקהילה אמון/ה על יישום מדיניות ועד העמותה ובכפוף לרבת הקהילה.
היקף המשרה: 100% מיקום המשרה: חולון
התפקיד כולל: שיווק ותקשורת פנים וחוץ ארגונית [כולל ניהול אתר, דפי פייסבוק ועוד], ניהול ומעקב תקציבי [כולל עבודה עם אפליקציות], הפקת אירועי קהילה, עבודת תיאום בין מכלול השותפים לעשייה, ניהול יומן קהילתי. 
דרישות התפקיד: 
הזדהות עם ערכי יהדות ליברלית- חובה. 
ניסיון קודם בתחום ניהול תפעול ותהליכים – חובה.
סדר וארגון, אחריות אישית, כישורים טכנולוגיים, היכרות עם עולם העמותות, נכונות לעבודה בשעות גמישות, כישורים בינאישיים מצוינים, מיומנויות ניהול ותפעול גבוהות, יכולת ניסוח גבוהה בע"פ ובכתב, אנגלית ברמה גבוהה
הכשרה / התמחות /תואר בתחומי חינוך, ניהול חשבונות, מנהל עסקים, ניהול מלכ"רים או תחום חופף - יתרון.
בוגר/ת תנועת הנוער- יתרון
מגורים בחולון ושכנותיה – יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לשליחת קו"ח:job.kodesh.vechol@gmail.com 
רק פניות מתאימות תענינה.

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 29.5.2017
לתכנית התאומות של פדרציית לוס אנג׳לס דרוש/ה מנהל/ת.

תכנית התאומות בין בתי הספר בלוס אנג'לס לבין בתי ספר בתל אביב אשר מופעלת ע"י הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס בשיתוף עם עיריית תל אביב מטפחת קשרים אישיים ומשמעותיים בין צעירים, כדי לחזק את זהותם היהודית ואת זיקתם לישראל, ולהפגישם עם יהדות אשר פנים רבות לה.

 

החזון שואף שבוגרי התכנית (תלמידים, אנשי חינוך והורים) יהיו בעלי זהות יהודית-ישראלית הנבנית מתוך ידע, חקירה ובחירה; בעלי יכולת לחשיבה פלורליסטית, ביקורתית ומכילה, ובעלי תחושת שייכות, ערבות הדדית ומחויבות לעם היהודי.

 

תכנית חינוכית זו הינה הגדולה ביותר בעולם היהודי מסוגה. היא כוללת 40 בתי ספר: 18 בתל אביב, 21 בלוס אנג'לס ואחד בווילנה, ליטא. האמונה במפגש הבלתי אמצעי – אירוח בבתי משפחות ודיאלוג אנושי מתמיד – היא ביסוד התכנית וייחודית לשותפות זו.

 

הפדרציה היהודית של לוס אנג'לס עמלה שנים רבות בחיזוק הקשר בין יהדות תפוצות לישראל.  תכנית התאומות מהווה עוגן משמעותי בעבודתה של הפדרציה מול בני נוער.  הצוות הישראלי של התכנית הינה חלק בלתי נפרד וכפוף לצוות התכנית הממוקם בלוס אנג'לס.  

 

תיאור תפקיד:

  • ניהול צוות התכנית.

  • אחריות על כתיבת תכנית עבודה שנתית ומעקב אחר הוצאתה לפועל.

  • ניהול הקשרים ודפוסי העבודה מול משרד החינוך, עיריית תל אביב ובתי הספר השותפים.

  • אחריות על גיוס כספים ושותפים.

  • שיווק ותהודה של פעילות התכנית כלפי חוץ.

  • ניהול הקשר והעבודה באופן שוטף מול צוות הניהול בלוס אנג'לס ובמשרד הישראלי של הפדרציה.

  • ניהול מעקב ובקרה על תקציב התכנית.

  • יצירת הזדמנויות לשתף פעולה עם שותפים נוספים של הפדרציה בארץ.

 

דרישות התפקיד:

  • בעל/ת תואר ראשון לפחות

  • בעל/ת ניסיון בניהול, בפרט בניהול והובלה של צוות מקצועי – רצוי בתחומי חינוך/חברה.

  • בעל/ת ניסיון בניהול תקציב (בנייה, מעקב ובקרה).

  • ניסיון בהובלה של תהליכים הכוללים חשיבה אסטרטגית, ניהול משברים, יכולת לבצע שינויים והטמעה של תכניות חדשות.

  • ניסיון בגיוס כספים.

  • מכיר/ה לעומק את הזירה של העולם היהודי ואתגריה.

  • יחסי אנוש מצוינים.

  • יכולת של חשיבה יצירתית.

  • שליטה ביישומי מחשב.

  • ניסיון בעבודה עם רשתות חברתיות.

  • שולט/ת באנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה).

  • בנוי/ה לעבודה שדורשת גמישות בזמנים, כולל שעות הערב.

  • העדפה לתושב/ת המרכז.

 

 

להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים למייל : joblafed@gmail.com

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 14.5.2017
תל"י רעננה מחפשת מנהל/מנהלת

בית ספר תל"י ברעננה נמצא כיום בתהליך איתור מנהל/ת מוכשר כריזמטי ונמרץ אשר יוביל את בית הספר ויקדמו בשנים הבאות ברוח קהילת תל"י וחזונה. אנו פונים למועמדים מתאימים להגיש מועמדות למלא תפקיד מרכזי זה.

קצת על עמותת תל"י רעננה ועקרונותיה

קהילת תל"י רעננה המזינה את בית הספר מונה כ-594 ילדים הלומדים בארבעה גני ילדים, 16כיתות בבית הספר היסודי "תל"י רעננה ע"ש פרנקל". בקרוב יהיה להם את הבחירה להמשיך בחטיבה\תיכון ע"ש פרנקל החדש (תל"י-מיתרים).

תל"י רעננה מהווה חלק מהמערכת הארצית של תל"י, ובתור שכזו מעניקה חינוך יהודי פלורליסטי באווירה פתוחה וברוח הזמן. התוכנית החינוכית בתל"י רעננה שמה דגש על החינוך היהודי והמסורת היהודית. בתל"י רעננה מכירים ומכבדים את מנהגי העדות השונות ואת מגוון הזרמים שביהדות. אנו מאמינים בהנחלת החינוך היהודי לילדינו באמצעים יצירתיים וחוויתיים, שיעוררו את סקרנותם ויעשירו את עולמם הרוחני והמוסרי.

החינוך בתל"י רעננה שואף לשילוב אינטגרטיבי וכולל של המורשת היהודית וערכיה בכל מקצועות הלימוד, ומבקש להוות מרחב בו רוכשים הילדים כלים לבניית זהות יהודית אישית ואחריות קהילתית, תוך כבוד לזולת:

בחירה

בית הספר יעודד את התלמידים לחשיבה ביקורתית וחירות מחשבתית על מנת לפתח את יכולת הבחירה שלהם.

ידע

בית הספר ישאף להקנות לתלמידים את הכלים המיטביים לצורך מימוש היכולות האישיות שלהם. בית הספר מאמין כי החשיפה של הילדים לתרבות היהודית העשירה ולמסורת-ישראל, תסייע בידם לחוות חיים של משמעות ולבנות את זהותם האישית.

חוויה

הלמידה בבית הספר תשרה התנסות חווייתית, תוך שימוש בכלים רב חושיים ותעודת סקרנות, חקירה וחשיבה יצירתית.

פתיחות

בית הספר ישאף לחנך להשקפת עולם המשלבת פתיחות לחברה, סבלנות וסובלנות לאחר, כבוד לזולת ושוויון הזדמנויות. מורים, תלמידים והורים יהיו שותפים לדיאלוג המבוסס על אמון וכבוד הדדיים.

נתינה

בית הספר ילמד את התלמידים על חשיבות התרומה לזולת ולקהילה, יחשוף ויעודד אותם לתרום ולהשתתף בפעילויות חסד למען הכלל.

אחריות

בית הספר יעניק לילדים את הכלים לבחון את מעגלי השייכות שלהם-הפרטי, המשפחתי, הקהילתי והלאומי, למצוא דרכים להתפתח בתוכם לגלות אחריות כלפיהם.

עקרונות היסוד של תל"י רעננה הם:

  • אהבה, כבוד, הבנה וידע של המסורת היהודית ומורשתה
  • ציונות, אהבת הארץ  והמדינה תוך חינוך לאכפתיות ומעורבות חברתית
  • הזדהות עם ערכי הדמוקרטיה – כבוד האדם וחירותו, שוויון  ודו-קיום
  • פתיחות, הבנה וכבוד לתרבויות העולם
  • חינוך לסקרנות, ביקורתיות וחשיבה עצמאית
  • מעורבות הורים בחינוך ובפעילויות העמותה

במקביל לתל"י רעננה פועלת עמותה המאגדת את כלל הורי התלמידים ומטרתה לשפר את החינוך והסביבה הלימודית. העמותה פועלת לקידום רווחת התלמידים והמורים וכן לגיבוש משפחות תל"י כקהילה.

 

דרישות התפקיד:

דרישות תפקיד המנהל/ת הן בהתאמה להנחיות משרד החינוך כמתואר כדלקמן. בנוסף, המועמד/ת חייבים להיות בעלי רקע בלימודי יהדות ומסורת.

 

כישורי סף לתפקיד מנהל בית ספר יסודי על פי הוראות משרד החינוך:

       1.   ניסיון בהוראה – 5 שנות ניסיון לפחות בהוראה בבתי ספר יסודיים ו/או על יסודיים בארץ.

       2.   השכלה אקדמית – תואר שני, אקדמי מוכר ממוסד להשכלה גבוהה מהארץ או ממוסד להשכלה גבוהה מחו"ל אשר קיבל אישור שקילות ממשרד החינוך.

       3.   השכלה פדגוגית – תעודת מורה מוסמך או מוסמך בכיר ממוסד מוכר מהארץ להכשרת עובדי הוראה או רישיון הוראה קבוע לחינוך העל יסודי או רישיון לעיסוק בהוראה או תעודת הוראה אוניברסיטאית מהארץ.

             4.   הכשרה לניהול בית ספר –  תעודת סיום או זכאות של התכנית החדשה להכשרת מנהלים של מכון "אבני ראשה" והמוסדות האקדמיים או תכניות מקבילות המוכרות על ידי משרד החינוך.

                   למידע נוסף אודות כישורי הסף הנדרשים על ידי משרד החינוך לניהול בית ספר יסודי:

http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Applications/Mankal/EtsMedorim/8/8-4/HoraotKeva/K-2013-3-1-8-4-17.htm

  

כישורים נוספים הנדרשים לתפקיד:

  1. היכרות עם החינוך היהודי-מסורתי - גישה וחיבור לערכי החינוך היהודי הפלורליסטי ותפיסה יהודית אקלקטית. היכרות עם המסורת היהודית, עם הזרמים השונים ביהדות, ויכולת הוצאה לפועל של החינוך היהודי ועקרונות תל"י במכלול הפעילות הבית ספרית והקהילתית.
  2. יכולות פדגוגיות – יכולת הנהגה, הובלה והנחייה של תהליכי חינוך, הוראה ולמידה, תוך מיצוי היכולות האישיות של התלמידים, ובכלל זה ביצוע התאמות לבעלי היכולות הגבוהות, בעלי לקויות הלמידה, בעלי הצרכים המיוחדים והעולים החדשים.
  3. יכולות ניהוליות וארגוניות – כושר ארגון ויכולת ניהולית גבוהה בסביבה מורכבת, הכוללת תלמידים, צוותי ההוראה והמנהלה בבית הספר, הורים וקהילה, עמותת תל"י, עירייה משרד החינוך ועוד.
  4. יכולת הנהגת צוות – יכולת ניהול ופיתוח של צוותי הוראה וחינוך, קידום עבודת הצוות, עידוד מעורבות ויוזמה אישית של חברי הצוות, ויצירת שפה חינוכית משותפת ברוח עקרונות תל"י.
  5. גישה קהילתית – ניהול קשרים פוריים עם משפחות עמותת תל"י, תוך עידוד המעורבות ההורית בבית הספר ושיתוף הפעולה הקהילתי במגוון פעילויות בית הספר ומחוץ לפעילות זו.
  6. שפות - כושר ביטוי גבוה בשפה העברית ורצויה ידיעת שפות נוספות בשל ריבוי העולים בקרב קהילת עמותת תל"י.


מועמד/ת העונה לקריטריונים אלו של מנהל/ת בית ספר תל"י רעננה ומעוניין/ת בתפקיד מתבקש/ת לשלוח מכתב פנייה וקורות חיים למשרד תל"י-  tali-office@012.net.il

 

הערה:

הליך איתור המועמדים מרוכז על ידי עמותת תל"י רעננה ואינו מחליף את הליך הבחירה של משרד החינוך. מועמד אשר יימצא מתאים, יומלץ על ידי העמותה למשרד החינוך, ויצטרך לעמוד בהליכים הנדרשים על ידי משרד החינוך.

 

 

 

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 06.3.2017
מְצָאוּנִי, הַשֹּׁמְרִים, הַסֹּבְבִים, בָּעִיר: אֵת שֶׁאָהֲבָה נַפְשִׁי, רְאִיתֶם. תנועת ''תיקון'' מחפשת מנכ"ל/ית

תנועת ''תיקון'' מחפשת מנכ"ל/ית

שיצמיח/תצמיח את התנועה לשלב הבא שלה. מנהיג/ה עם חזון, ראש גדול ויכולת הובלה, ניהול ופיתוח.

המשימה המרכזית: הצמחת "תיקון" מארגון בהתהוות לארגון מבוסס, עם השפעה מרבית ומיטבית. 
מנכ"ל/ית התנועה יישאו באחריות כוללת ל:

1.     הובלת תהליכים אסטרטגיים והוצאה לפועל של התכנית השנתית.

2.     גיוס ופיתוח משאבים.

3.     גיבוש אסטרטגיה תקשורתית והוצאתה לפועל.

4.     הנכחה של חזון תיקון בצמתים מרכזים בהוויה הישראלית.

5.     ניהול קשרי החוץ של הארגון.

6.     גיוס וניהול צוות עובדי ומתנדבי התנועה.

7.     אחריות כוללת על ניהול תקציב העמותה ופעילותה הכלכלית.

8.     קידום פעילות התנועה בקרב קהלי היעד. במסגרת זאת, ניהול ופיתוח הקשר עם צעירי תיקון.

9.     הרחבת התנועה.

דרישות התפקיד:
1. הזדהות עם ערכי התנועה
2. כישורי הובלה והנעת תהליכים
3. ניסיון בניהול צוות ותקציב
4. ניסיון בגיוס משאבים
5. יכולת שיווק
6. תואר שני - יתרון
7. ניסיון בניהול קשרי חוץ ו/או אסטרטגיה תקשורתית - יתרון

 
העבודה בהיקף של (לפחות) שלושת רבעי משרה, בירושלים. 
המעוניינים/ות ישלחו קורות חיים בליווי מכתב קצר, לכתובת האי מייל: TikunJobs@gmail.com  עד ליום ד', י"ז אדר תשע"ז (15/3/17). יש לציין בכותרת האי מייל את שם המועמד ושם המשרה.

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 27.2.2017
מכרז: מוביל/ת תחום תוכן וחינוך בתוכנית זיקה גן יבנה
מיקום:
מתנ"ס גן יבנה

 מחפשים תפקיד מרתק, הזדמנות להובלת עשיה חינוכית וקהילתית ייחודית?

פנו אלינו!

 

זיקה:  זהות יהודית-ישראלית קהילתית בגן יבנה. תכנית יישובית להעמקת תרבות וזהות יהודית-ישראלית בגן יבנה.

 

תחומי אחריות:

  •  תמיכה והנחיה פדגוגית של אנשי חינוך פורמאלי ובלתי פורמאלי בגן יבנה – מנהלי בתי הספר, מורים, תנועות נוער ועוד

  • תכנון והובלת סמינרים, ימי עיון ותוכניות לימוד לקבוצות ייעודיות בישוב

  • אחריות על העמקת התוכן היהודי-ישראלי בכל פעילויות זיקה ופעילויות שונות בישוב

 

  כישורים נדרשים:

  • ידע וניסיון בפיתוח יחידות לימוד, כתיבת מערכי פעילות ותוכן – שנתיים לפחות

  • ניסיון מוכח בהנחיה ובכלים פדגוגים שונים (פורמאלי ובלתי פורמאלי) – שנתיים לפחות

  • ניסיון מוכח בהובלת תהליכים פדגוגיים ארוכי טווח  המכוונים למימוש חזון משותף עם אנשי חינוך (פורמאלי ובלתי פורמאלי) ועם מתנדבים.

  • ניסיון בעבודה עם מערכת החינוך הפורמאלי – יתרון

  • ידע נרחב בתחום התרבות היהודית – ממוסדות אקדמיים או אחרים

  • תואר ראשון, תעודת הוראה/הנחיית קבוצות – יתרון

  • יכולת הנהגה והובלה

 

 היקף משרה:  100%. העסקה במתנ"ס גן יבנה. נכונות לעבודה בשעות גמישות

קורות חיים: נא לשלוח עד 20.2.17 לדוא"ל: zika.ganyavne@gmail.com

לפרטים נוספים: הילה אלחיאני 052-6130347

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 31.1.2017
אנחנו מחפשים רכזים לקראת מחנה האמנים #תמוזה!

*לבוגרי צבא/שירות לאומי (מעל גיל 21)

רכז/ת לוגיסטיקה:
תחילת תפקיד- מיידי עד 15 ביולי.
אחוז משרה- היקף חלקי משתנה מפברואר עד יוני (בין יום לשלושה בשבוע), משרה מלאה במשך חודש יולי.
אחריות- גזירת משמעויות לוגיסטיות מהלו"ז של מחנה הקיץ, תיאום ספקי מזון, הגברה, ציוד מוזיקלי אומנותי, תיאום חללים, נעילת הבניין, ניקיון, אוטובוסים, לינה, פעילויות חוץ, אחריות על רישום המחנה ברמה הבירוקרטית, לוגיסטיקה של השיווק- חלוקת פוסטרים ומידע שיווקי לבתי ספר, בוגרי מקורוק ות'מוזה ועוד.
תפקידים במהלך המחנה- נוכחות מלאה במהלך המחנה, תפעול מדריכות מבחינת צרכי לוגיסטיקה, אוכל ופריסות, לינה בסופ"ש, תקשורת מול ספקים.

רכז/ת בטיחות והורים:
תחילת תפקיד- חודש לפני המחנה והגעה לישיבות צוות בחודשים שלקראת. ראיונות וקבלה בחודש פברואר- מרץ, תחילת עבודה בחודש מאי.
אחריות- תקנון מחנה, הגדרת אכיפת נהלים, אישורי הורים, אחריות על החניכים במהלך לילות המחנה כולל לינה (6 לילות סהכ) , שאלות דתיים חילוניים (חופש דתי, שמירת שבת לפי בחירה ועוד) תפעול בעיות שוטפות לפי הצורך, אחראי על הגעה ופיזור של החניכים מחוץ לירושלים כולל וידוא הגעה בשלום.
תפקידים במהלך המחנה- ע.מנהל/ת מחנה בכל שנדרש, קשר מול הורים, אחריות על מדריכות חברתיות, התמודדות עם בעיות משמעת, בעיות רפואיות.

*עדיפות גבוהה מאוד לבעל רישיון לנשק ותעודת מע"ר
לבעלי ניסיון עם קבוצות משותפות של דתיים וחילוניים

שליחת קו"ח לsappir@elul.org.il

עוד לא שמעתם על מחנה ת'מוזה? רוצו לצפות בסרטון שמסביר ה-כ-ל!
https://www.youtube.com/watch?v=MpU72tgA_L8

 

מבית "אלול" בשיתוף נשימה ופדרציית ניו יורק

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 27.1.2017
Planning Director, Israel Office of UJA-Federation of New York

Job Location:

Israel,

Division:

Community Planning and Agency Resources

Position Summary:

UJA-Federation of New York is seeking a seasoned professional to assume the central role of Planning Director in its Israel office. Reporting to the Executive Director of the Israel office, the planning director will work closely with the planning departments in New York to craft and develop strategic priorities and advance them through grant-making, partnerships, and other strategies in Israel. The planning Director will supervise the work of an additional planning professional in the Israel office.

Major Responsibilities:

  • Play a leading role in planning UJA grant-making strategy in Israel, and lead the implementation of this strategy.
  • Serve as the main thought leader in charge of identifying strategic priorities for UJA in Israel and the best partners, platforms, and strategies for addressing these priorities.
  • Manage the work of an additional strategic planner in the Israel office, including prioritizing, guiding, and reviewing his or her deliverables, and responsibility for his or her professional development.
  • Build and maintain relationships for UJA with various stakeholders in Israel to the benefit of our work, including funders, government, businesses, and philanthropists.
  • Conduct regular site visits, throughout Israel and at relevant times (including evenings) to existing and prospective grantees to assess work.
  • Plan and carry out strategic planning missions for visitors from New York — from conception through deciding on content, locations, and speakers, to booking speakers and leading trips.
  • Work with the Marketing and Communications department in N.Y. to develop materials that tell the story of UJA’s work in Israel. Be proactive in pitching ideas and stories for internal and external communications.
  • Liaise with various departments in New York as required to manage allocations of grants — including accounting, legal, and IPAD (measurement and evaluation).
  • Work with relevant counterparts in New York to streamline and improve all aspects of UJAFEDNY grant-making process in Israel, including launch of online grants system and other potential work mechanisms.
  • Work to ensure that all members of the Israel office team are up to date on strategic priorities and exciting initiatives of UJA, and regularly work with Director of missions and Director of Co.Lab to make sure that those are reflected in the work they are leading.
  • Represent UJA at various events and programs — including speaking on behalf of federation.
  • Accompany professionals, donors and lay leaders on visits and tours of Israel as needed.
  • Support Executive Director of the Israel office at various tasks, as needed, and generally support other team members when needed.

Competencies and Skills:

  • Master’s degree strongly preferred.
  • Excellent communications skills — written, spoken, and public speaking.
  • Minimum of three years of management experience (including project management).
  • Knowledge and experience working in Israel’s civil society or government.
  • Experience in developing strategies and strategic plans.
  • Languages — Very good English and Hebrew — ability to read, write, and present in both languages.
  • Full mastery of computer/email use. Regular use of social media — an advantage.
  • Driver’s license a must.
  • Ability to travel to the U.S. for a week 1 – 3 times a year.
  • Ability to work at evening hours from home regularly (minimum 2 evenings per week), to respond to emails, and participate in conference calls and video meetings with N.Y.
  • Ability to work 2 – 5 evenings per month to attend events on behalf of UJA.
  • Readiness to perform tasks at all levels — from strategic thinking and planning to carrying equipment, making copies, and setting up a lunch table.

Interested applicants should send a cover letter and an updated CV — both in English to jobs@ujafedny.org.

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 15.1.2017
לספאריה דרוש/ה מנהל/ת (ישראל)

ספאריה מחפשת מועמד מקצועי ובעל יוזמה, עם יחסים בין אישיים מצוינים ואהבה לטכנולוגיה, חינוך ויהדות, בכדי להוביל את מהלך ההתפתחות שלה לתוך השוק הישראלי. משרת המנהל היא תפקיד רב-גוני הכולל פיתוח אסטרטגי, עסקי ומחקרי וכן אחריות בתחום השיווק.

תחומי אחריות:
פיתוח קהל משתמשים
בחינת הזדמנויות (וחסמים) להתרחבות השימוש של ספאריה בישראל.
פיקוח על פיתוח קהל המשתמשים ואסטרטגיות שיווק בישראל.
זיהוי קבוצות ואנשים המוכנים לאימוץ מקדים.
קשרי חוץ וחינוך
 בחינת האופק הקיים לטכנולוגיה חינוכית, זיהוי ארגונים, מו"לים ופרויקטים רלוונטיים בעלי פוטנציאל לשיתוף פעולה.
עידוד השימוש בספאריה ככלי למידה ולימוד.
הובלת הדגמות והכשרות של שימוש בספאריה.
 איסוף משוב בנוגע לשיפור והוספת אפשרויות וטקסטים חדשים לתוכנה, או מוצרים חדשים שישרתו את צרכי קהל המחנכים והמוסדות הישראלי.
ניהול
פיקוח על התשתית של צוות הארגון הנמצא בישראל.
 ניהול קשרים עם שותפים וספקי שירותים.

כישורים נדרשים וניסיון:

כישורים בין-אישיים יוצאים מן הכלל

עברית שפת אם; אנגלית ברמת שפת אם

יכולת לעבוד בצורה טובה בסביבת סטארט-אפ דינמית

תואר אקדמי

לפחות 5 שנות נסיון רלוונטיות לתחום

כישורי כתיבה ועריכה מצוינים

מיומנות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה, יכולת שיפוט והכרעה

נקיטת יוזמה ועבודה עצמאית

 יכולת איתור וטיפול בבעיות

נסיעה: נסיעות מזדמנות ושעות עבודה בלתי שגרתיות לעיתים

פיקוח: בעל התפקיד מדווח למנכ"ל הנמצא בניו-יורק

שכר בהתאם להתאמה וניסיון

בכדי להגיש מועמדות: אנא שלחו מכתב מקדים קצר ואת קורות החיים ל-jobs@sefaria.org.

הערה: ניתן לשלוח קורות חיים באנגלית ובעברית. עדיפות לקו"ח דו-לשוניים.

אודות ספאריה: ספאריה הוא מלכ"ר השואף לעיצוב עתיד הלימוד היהודי כך שיהא פתוח ושיתופי. אנו בונים ספריה חיה הפתוחה לציבור הרחב, של טקסטים יהודיים, בעברית ובתרגומים שונים. באמצעות אותם טקסטים דיגיטליים, נוכל ליצור ממשקים חדשים ואינטראקטיביים למחשב, לטאבלט ולמכשיר סלולרי, ולהנגיש את האוצרות הטקסטואליים של היהדות לאוכלוסייה רחבה יותר

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 13.1.2017
דרוש/ה מנהל/ת לתחום פעילות הנוער בעמותת צו פיוס
מיקום:
משרדי צו פיוס בירושלים

המחנה המשותף לבני נוער חילונים ודתיים מבית צו פיוס מחפש מנהל/ת למפעל חינוכי צומח.

דרוש/ה לנו שחקנ/ית נשמה עם ראש גדול באמת, למפעל שמגדיר מחדש את החיבור בין בני נוער בחברה הישראלית –

אוהב אנשים ואנשים אוהבים אותו, יצירתי, עם חיבור בין תשוקה לעולם מחנות הקיץ ולעשייה חינוכית, יחד עם ראייה עסקית כלכלית ויכולות ניהול מעולות.

היקף המשרה : 100%
בתקופת הקיץ : נוכחות במתחם המחנה 24/7

תאור תפקיד:

אחריות על מכלול התחומים והוצאה לפועל של מחנה הקיץ ותוכניות הנוער של צו פיוס במהלך השנה.

ראיה מערכתית

בניה ואחריות על תקציב המחנה

בנייה ויישום של תוכנית עסקית למחנה

פיתוח תוכניות והוצאתן לפועל

אחריות ניהולית על כלל ההיבטים האדמיניסטרטיביים,

אחריות על ניהול צוות, כולל גיוס, מיון והכשרת צוות המחנה שמירה על קשר שוטף עם הורים, שותפים ובוגרי המחנה

אחריות על שיווק המחנה, ניהול קמפיין, מערך מכירה, יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים שונים.

 

כישורים נדרשים:

מחובר/ת לערכי צו פיוס

בעל/ת היכרות קרובה עם עולם בני הנוער והחינוך הבלתי פורמלי

ניסיון בניהול תקציב

נסיון בניהול צוותים

יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן

ראש גדול ויכולת עבודה תחת לחץ

חשיבה יצירתית

מחזיק/ה בתואר אקדמי (עדיפות לבעלי תואר שני)

דובר אנגלית - יתרון

חוש טכני מפותח – יתרון

 

העבודה אינה מתאימה לסטודנטים, רק פניות מתאימות תיעננה
את קורות החיים יש לשלוח meytalo@tzavpius.org.il  
העבודה במשרדי צו פיוס בירושלים

 

המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 12.12.2016
"לֹא עָלֶיךָ הַמְּלָאכָה לִגְמוֹר, וְלֹא אַתָּה בֶן חוֹרִין לִבָּטֵל מִמֶּנָּה"
מיקום:
נוע״ם

מסכת אבות

לפני כחמש שנים שהתחלתי את תפקידי בנוע"ם, מתוך אמונה שתנועת נוער צריכה להיות תמיד בתנועה וחידוש, הבנתי והודעתי כי אשאר בתפקיד חמש שנים ולאחר מכן אשאיר את התפקיד למנהל.ת חדש.ה שיוביל את התנועה וימשיך לקדם אותה.

חמש השנים עברו מהר ומתוך אהבתי הגדולה לתנועה, החלטתי, על אף הקושי הגדול, שנכון שאמשיך הלאה ואתן לתנועה את האפשרות להתחדש. לאחר מחשבה רבה החלטתי לסיים את תפקידי בסוף פברואר כדי לתת זמן למחליפ.ה להיכנס לתפקיד ולהצעיד את התנועה לפתיחת שנת הפעילות הבאה בצורה הטובה ביותר.

זהו לא מייל פרידה (ויבוא כזה בהמשך), בשלושת החודשים הקרובים, אמשיך את עבודתי כרגיל ואדאג יחד אתכם שהמחליפ.ה יכנס לתנועה הטובה ביותר בארץ בצורה חלקה ומלאת אנרגיות של עשייה.

בשבוע הקרוב יצא מכרז מסודר לתפקיד, מוזמנים ומוזמנות להעביר לאנשים מעולים.

כאן כרגיל לכל צורך

עמית menahel@noamist.org

המשך קריאה >

הארגונים שלנו