דרושים בארגונים | פנים

דרושים בארגונים

מעוניינים לעבוד במשרה מרתקת בשדה ההתחדשות היהודית ולהשפיע על החברה הישראלית? הנה רשימת המשרות הפנויות המלאה:
משרות פנויות
עדכון אחרון: 31.1.2017
אנחנו מחפשים רכזים לקראת מחנה האמנים #תמוזה!

*לבוגרי צבא/שירות לאומי (מעל גיל 21)

רכז/ת לוגיסטיקה:
תחילת תפקיד- מיידי עד 15 ביולי.
אחוז משרה- היקף חלקי משתנה מפברואר עד יוני (בין יום לשלושה בשבוע), משרה מלאה במשך חודש יולי.
אחריות- גזירת משמעויות לוגיסטיות מהלו"ז של מחנה הקיץ, תיאום ספקי מזון, הגברה, ציוד מוזיקלי אומנותי, תיאום חללים, נעילת הבניין, ניקיון, אוטובוסים, לינה, פעילויות חוץ, אחריות על רישום המחנה ברמה הבירוקרטית, לוגיסטיקה של השיווק- חלוקת פוסטרים ומידע שיווקי לבתי ספר, בוגרי מקורוק ות'מוזה ועוד.
תפקידים במהלך המחנה- נוכחות מלאה במהלך המחנה, תפעול מדריכות מבחינת צרכי לוגיסטיקה, אוכל ופריסות, לינה בסופ"ש, תקשורת מול ספקים.

רכז/ת בטיחות והורים:
תחילת תפקיד- חודש לפני המחנה והגעה לישיבות צוות בחודשים שלקראת. ראיונות וקבלה בחודש פברואר- מרץ, תחילת עבודה בחודש מאי.
אחריות- תקנון מחנה, הגדרת אכיפת נהלים, אישורי הורים, אחריות על החניכים במהלך לילות המחנה כולל לינה (6 לילות סהכ) , שאלות דתיים חילוניים (חופש דתי, שמירת שבת לפי בחירה ועוד) תפעול בעיות שוטפות לפי הצורך, אחראי על הגעה ופיזור של החניכים מחוץ לירושלים כולל וידוא הגעה בשלום.
תפקידים במהלך המחנה- ע.מנהל/ת מחנה בכל שנדרש, קשר מול הורים, אחריות על מדריכות חברתיות, התמודדות עם בעיות משמעת, בעיות רפואיות.

*עדיפות גבוהה מאוד לבעל רישיון לנשק ותעודת מע"ר
לבעלי ניסיון עם קבוצות משותפות של דתיים וחילוניים

שליחת קו"ח לsappir@elul.org.il

עוד לא שמעתם על מחנה ת'מוזה? רוצו לצפות בסרטון שמסביר ה-כ-ל!
https://www.youtube.com/watch?v=MpU72tgA_L8

 

מבית "אלול" בשיתוף נשימה ופדרציית ניו יורק

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 27.1.2017
Planning Director, Israel Office of UJA-Federation of New York

Job Location:

Israel,

Division:

Community Planning and Agency Resources

Position Summary:

UJA-Federation of New York is seeking a seasoned professional to assume the central role of Planning Director in its Israel office. Reporting to the Executive Director of the Israel office, the planning director will work closely with the planning departments in New York to craft and develop strategic priorities and advance them through grant-making, partnerships, and other strategies in Israel. The planning Director will supervise the work of an additional planning professional in the Israel office.

Major Responsibilities:

  • Play a leading role in planning UJA grant-making strategy in Israel, and lead the implementation of this strategy.
  • Serve as the main thought leader in charge of identifying strategic priorities for UJA in Israel and the best partners, platforms, and strategies for addressing these priorities.
  • Manage the work of an additional strategic planner in the Israel office, including prioritizing, guiding, and reviewing his or her deliverables, and responsibility for his or her professional development.
  • Build and maintain relationships for UJA with various stakeholders in Israel to the benefit of our work, including funders, government, businesses, and philanthropists.
  • Conduct regular site visits, throughout Israel and at relevant times (including evenings) to existing and prospective grantees to assess work.
  • Plan and carry out strategic planning missions for visitors from New York — from conception through deciding on content, locations, and speakers, to booking speakers and leading trips.
  • Work with the Marketing and Communications department in N.Y. to develop materials that tell the story of UJA’s work in Israel. Be proactive in pitching ideas and stories for internal and external communications.
  • Liaise with various departments in New York as required to manage allocations of grants — including accounting, legal, and IPAD (measurement and evaluation).
  • Work with relevant counterparts in New York to streamline and improve all aspects of UJAFEDNY grant-making process in Israel, including launch of online grants system and other potential work mechanisms.
  • Work to ensure that all members of the Israel office team are up to date on strategic priorities and exciting initiatives of UJA, and regularly work with Director of missions and Director of Co.Lab to make sure that those are reflected in the work they are leading.
  • Represent UJA at various events and programs — including speaking on behalf of federation.
  • Accompany professionals, donors and lay leaders on visits and tours of Israel as needed.
  • Support Executive Director of the Israel office at various tasks, as needed, and generally support other team members when needed.

Competencies and Skills:

  • Master’s degree strongly preferred.
  • Excellent communications skills — written, spoken, and public speaking.
  • Minimum of three years of management experience (including project management).
  • Knowledge and experience working in Israel’s civil society or government.
  • Experience in developing strategies and strategic plans.
  • Languages — Very good English and Hebrew — ability to read, write, and present in both languages.
  • Full mastery of computer/email use. Regular use of social media — an advantage.
  • Driver’s license a must.
  • Ability to travel to the U.S. for a week 1 – 3 times a year.
  • Ability to work at evening hours from home regularly (minimum 2 evenings per week), to respond to emails, and participate in conference calls and video meetings with N.Y.
  • Ability to work 2 – 5 evenings per month to attend events on behalf of UJA.
  • Readiness to perform tasks at all levels — from strategic thinking and planning to carrying equipment, making copies, and setting up a lunch table.

Interested applicants should send a cover letter and an updated CV — both in English to jobs@ujafedny.org.

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 15.1.2017
לספאריה דרוש/ה מנהל/ת (ישראל)

ספאריה מחפשת מועמד מקצועי ובעל יוזמה, עם יחסים בין אישיים מצוינים ואהבה לטכנולוגיה, חינוך ויהדות, בכדי להוביל את מהלך ההתפתחות שלה לתוך השוק הישראלי. משרת המנהל היא תפקיד רב-גוני הכולל פיתוח אסטרטגי, עסקי ומחקרי וכן אחריות בתחום השיווק.

תחומי אחריות:
פיתוח קהל משתמשים
בחינת הזדמנויות (וחסמים) להתרחבות השימוש של ספאריה בישראל.
פיקוח על פיתוח קהל המשתמשים ואסטרטגיות שיווק בישראל.
זיהוי קבוצות ואנשים המוכנים לאימוץ מקדים.
קשרי חוץ וחינוך
 בחינת האופק הקיים לטכנולוגיה חינוכית, זיהוי ארגונים, מו"לים ופרויקטים רלוונטיים בעלי פוטנציאל לשיתוף פעולה.
עידוד השימוש בספאריה ככלי למידה ולימוד.
הובלת הדגמות והכשרות של שימוש בספאריה.
 איסוף משוב בנוגע לשיפור והוספת אפשרויות וטקסטים חדשים לתוכנה, או מוצרים חדשים שישרתו את צרכי קהל המחנכים והמוסדות הישראלי.
ניהול
פיקוח על התשתית של צוות הארגון הנמצא בישראל.
 ניהול קשרים עם שותפים וספקי שירותים.

כישורים נדרשים וניסיון:

כישורים בין-אישיים יוצאים מן הכלל

עברית שפת אם; אנגלית ברמת שפת אם

יכולת לעבוד בצורה טובה בסביבת סטארט-אפ דינמית

תואר אקדמי

לפחות 5 שנות נסיון רלוונטיות לתחום

כישורי כתיבה ועריכה מצוינים

מיומנות תקשורת גבוהות בכתב ובעל פה, יכולת שיפוט והכרעה

נקיטת יוזמה ועבודה עצמאית

 יכולת איתור וטיפול בבעיות

נסיעה: נסיעות מזדמנות ושעות עבודה בלתי שגרתיות לעיתים

פיקוח: בעל התפקיד מדווח למנכ"ל הנמצא בניו-יורק

שכר בהתאם להתאמה וניסיון

בכדי להגיש מועמדות: אנא שלחו מכתב מקדים קצר ואת קורות החיים ל-jobs@sefaria.org.

הערה: ניתן לשלוח קורות חיים באנגלית ובעברית. עדיפות לקו"ח דו-לשוניים.

אודות ספאריה: ספאריה הוא מלכ"ר השואף לעיצוב עתיד הלימוד היהודי כך שיהא פתוח ושיתופי. אנו בונים ספריה חיה הפתוחה לציבור הרחב, של טקסטים יהודיים, בעברית ובתרגומים שונים. באמצעות אותם טקסטים דיגיטליים, נוכל ליצור ממשקים חדשים ואינטראקטיביים למחשב, לטאבלט ולמכשיר סלולרי, ולהנגיש את האוצרות הטקסטואליים של היהדות לאוכלוסייה רחבה יותר

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 13.1.2017
דרוש/ה מנהל/ת לתחום פעילות הנוער בעמותת צו פיוס
מיקום:
משרדי צו פיוס בירושלים

המחנה המשותף לבני נוער חילונים ודתיים מבית צו פיוס מחפש מנהל/ת למפעל חינוכי צומח.

דרוש/ה לנו שחקנ/ית נשמה עם ראש גדול באמת, למפעל שמגדיר מחדש את החיבור בין בני נוער בחברה הישראלית –

אוהב אנשים ואנשים אוהבים אותו, יצירתי, עם חיבור בין תשוקה לעולם מחנות הקיץ ולעשייה חינוכית, יחד עם ראייה עסקית כלכלית ויכולות ניהול מעולות.

היקף המשרה : 100%
בתקופת הקיץ : נוכחות במתחם המחנה 24/7

תאור תפקיד:

אחריות על מכלול התחומים והוצאה לפועל של מחנה הקיץ ותוכניות הנוער של צו פיוס במהלך השנה.

ראיה מערכתית

בניה ואחריות על תקציב המחנה

בנייה ויישום של תוכנית עסקית למחנה

פיתוח תוכניות והוצאתן לפועל

אחריות ניהולית על כלל ההיבטים האדמיניסטרטיביים,

אחריות על ניהול צוות, כולל גיוס, מיון והכשרת צוות המחנה שמירה על קשר שוטף עם הורים, שותפים ובוגרי המחנה

אחריות על שיווק המחנה, ניהול קמפיין, מערך מכירה, יצירת שיתופי פעולה עם ארגונים שונים.

 

כישורים נדרשים:

מחובר/ת לערכי צו פיוס

בעל/ת היכרות קרובה עם עולם בני הנוער והחינוך הבלתי פורמלי

ניסיון בניהול תקציב

נסיון בניהול צוותים

יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן

ראש גדול ויכולת עבודה תחת לחץ

חשיבה יצירתית

מחזיק/ה בתואר אקדמי (עדיפות לבעלי תואר שני)

דובר אנגלית - יתרון

חוש טכני מפותח – יתרון

 

העבודה אינה מתאימה לסטודנטים, רק פניות מתאימות תיעננה
את קורות החיים יש לשלוח meytalo@tzavpius.org.il  
העבודה במשרדי צו פיוס בירושלים

 

המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 18.12.2016
דרוש/ה רכז/ת פרוייקט זוג
מיקום:
העבודה במשרד פנים בירושלים

דרוש/ה רכז/ת פרוייקט זוג

 

פנים מגייסת!

'פנים׳ הוא ארגון-גג המאגד תחתיו שישים ארגונים העוסקים בחינוך, בקהילתיות ובתרבות יהודית-ישראלית. ארגוני ׳פנים׳ פרושים על פני כל קשת היהדות בישראל: חילוניים, מסורתיים, אורתודוכסיים, קונסרבטיבים ורפורמים.

במסגרת פנים אנו מפעילים את אתר מדרשת ואת פרוייקט ZUG - לימוד מקוון בין זוגות לומדים בישראל ובתפוצות.

אנו מחפשים איש/אשת צוות שיכולים להשתלב בצוות משפחתי, מקצועי ומגובש, ולהוביל את פרוייקט זוג לשלב הבא שלו!

הגדרת התפקיד

  1. שיווק וגיוס נרשמים חדשים וקבוצות לפרוייקט - תוך חשיבה יצירתית על שותפים חדשים אפשריים, ודרך פגישות עם גופים בעלי עניין.

  2. שיווק במדיה הדיגיטלית.

  3. ייצוג הפרוייקט בכנסים ואירועים בישראל.

  4. פיתוח חומרים שיווקיים כתובים ומקוונים לפרוייקט - והוצאתם לאור (עלונים, ניוזלטר וכיוב')

  5. טיפול בכל הצדדים האדמיניסטרטיביים של הרשמה לפרוייקט.

  6. ריכוז תהליך הפקת התוכן של הפרוייקט- פיתוח 6-8  קורסים בשנה (בצמידות לרכזת התוכן של פנים).

  7. ריכוז שוטף וייצוג פנים מול מכון הדר.

 

דרישות התפקיד

  1. יצירתיות

  2. יכולת שיווקית מוכחת

  3. היכרות טובה עם מדיה חברתית

  4. שליטה מוחלטת בסיילספורס

  5. אנגלית שפת אם - חובה

  6. יכולת ניסוח בכתב ובע"פ מעולה באנגלית ובעברית

  7. יכולת עבודה עצמאית תוך ירידה לפרטים הקטנים

  8. ייצוגיות, יזמה, אחריות, עבודת צוות מעולה

  9. היכרות עם עולם ההתחדשות היהודית - יתרון.

 היקף משרה - 50% עם אופציה להגדלה ל70%

רכז/ת הפרוייקט עובד/ת בכפוף למנכ"לית פנים ולמנהלת הפרוייקט במכון הדר, ניו יורק.

 

להגשת מועמדות - נא לשלוח קו"ח ושמות 2 ממליצים  למייל: michal@panim.org.il

 

 

 

 

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 12.12.2016
"לֹא עָלֶיךָ הַמְּלָאכָה לִגְמוֹר, וְלֹא אַתָּה בֶן חוֹרִין לִבָּטֵל מִמֶּנָּה"
מיקום:
נוע״ם

מסכת אבות

לפני כחמש שנים שהתחלתי את תפקידי בנוע"ם, מתוך אמונה שתנועת נוער צריכה להיות תמיד בתנועה וחידוש, הבנתי והודעתי כי אשאר בתפקיד חמש שנים ולאחר מכן אשאיר את התפקיד למנהל.ת חדש.ה שיוביל את התנועה וימשיך לקדם אותה.

חמש השנים עברו מהר ומתוך אהבתי הגדולה לתנועה, החלטתי, על אף הקושי הגדול, שנכון שאמשיך הלאה ואתן לתנועה את האפשרות להתחדש. לאחר מחשבה רבה החלטתי לסיים את תפקידי בסוף פברואר כדי לתת זמן למחליפ.ה להיכנס לתפקיד ולהצעיד את התנועה לפתיחת שנת הפעילות הבאה בצורה הטובה ביותר.

זהו לא מייל פרידה (ויבוא כזה בהמשך), בשלושת החודשים הקרובים, אמשיך את עבודתי כרגיל ואדאג יחד אתכם שהמחליפ.ה יכנס לתנועה הטובה ביותר בארץ בצורה חלקה ומלאת אנרגיות של עשייה.

בשבוע הקרוב יצא מכרז מסודר לתפקיד, מוזמנים ומוזמנות להעביר לאנשים מעולים.

כאן כרגיל לכל צורך

עמית menahel@noamist.org

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 29.11.2016
קהילת "ניגון הלב" מחפשת רב/ה לעבודה בקהילה
מיקום:
קהילת "ניגון הלב"

הגדרת תפקיד – רב/ה קהילה בניגון הלב

על הקהילה

קהילת 'ניגון הלב' נוסדה בשנת 2000 ופועלת במרחב עמק יזרעאל. מאות משפחות ויחידים לוקחים חלק בפעילויות הקהילה. הפעילות של 'ניגון הלב' הינה יצירה יהודית חדשה, המפתחת נתיב ייחודי במרחב התרבותי המגוון שבעמק יזרעאל.  הפעילות כולה פתוחה לציבור הרחב ומאפשרת יצירת קול יחיודי לביטוי יהודי פלורליסטי בעמק.  הפעולות מותאמות לקהלים שונים (ילדים, בני מצווה, משפחות, צעירים ומבוגרים) ובהיקפי השתתפות שונים (בפעילות שבועית, חודשית או חד פעמית).

הקהילה הינה עמותה ללא כוונות רווח, אשר מנוהלת באמצעות ועד מרכזי, מנהל קהילה ורבנים, ובית ההתכנסות הקבוע שלה בקיבוץ גבת שבעמק יזרעאל.

מסגרת תפקיד רב/ה ותחומי אחריות

היקף המשרה: חצי משרה (מיידי), משרה מלאה (בהמשך בתיאום עם המועמד/ת שי/תתקבל)

תחילת עבודה: מיידית

קהילת ניגון הלב מחפשת רב/ה אשר י/תעצים את הפעילויות הקהילתיות לחבריה וי/תרחיב את מעגל המשפחות הצעירות בקהילה. תחומי האחריות יקיפו את הנושאים הבאים:

  1. אחריות כוללת בתחומי הרוח והיהדות - תפילות, טקסים, לימוד, ערבות הדדית וכ"ו.

  2. עבודה בצוות ניהול הקהילה.

  3. אחריות על טקסי בר/ת מצווה ופעילויות שנת המצווה.

  4. פיתוח תוכניות וקידום פרויקטים קהילתיים: העצמה קהילתית ותמיכה קהילתית (ליווי רוחני).

  5. מעורבות פעילה בהרחבת הקהילה ופיתוח מנהיגות מתנדבת.

  6. אחריות על תכנים ופעילויות בתחום החינוך – לילדים, בני נוער וצעירים

  7. דמות מובילה בהנהגת הקהילה וייצוגה כלפי חוץ.

  8. שותפות בפיתוח תוכניות לגיוס משאבים לקהילה.

 

קורות חיים נא לשלוח ל :

nigunhalev@gmail.com  

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 29.11.2016
דרוש/ה רכז/ת קהילה לקהילת השחר באבן יהודה
מיקום:
קהילת השחר באבן יהודה

תיאור תפקיד:
ריכוז, יזום ופיתוח פעילות הקהילה, בשיתוף עם רב/ת הקהילה, הועד המנהל וחברי הקהילה.

הגדרת תפקידים:

  • ריכוז והפקה של אירועי חגים ופרוייקטים קהילתיים - גם חדשים וגם פיתוח תכניות קיימות.

  • אחריות על פעילויות הפרסום והשיווק של הקהילה.

  • פיתוח קהילתי ופיתוח שותפויות לשם תאום, תכנון וביצוע פעולות קהילתיות, הרחבה ועיבוי של רשתות חברתיות.

  • ניהול תקציב ובניית תכנית עבודה.

  • פיתוח וגיוס משאבים.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בתחום העבודה הקהילתית.

  • יכולת עבודה עם קהלים מגוונים – משפחות צעירות, נוער, מבוגרים, מתנדבים.

  • הזדהות עם ערכי התנועה הרפורמית ו/או רקע ביהדות פלורליסטית.

  • שפות: עברית ברמת שפת אם (כתיבה, קריאה ודיבור). אנגלית – יתרון.

  • מגורים באזור (יתרון לתושב/ת אבן יהודה) והיכרות עם מוסדות רלוונטיים ביישוב.

מיומנויות וכישורים:

המועמד/ת חייב/ת להיות בעל/ת יחסי אנוש טובים, ערכי/ת, מאורגנ/ת, עומד/ת בזמנים, יעיל/ה, בעל/ת מוטיבציה עצמית, "ראש גדול", ויכולת עבודה גבוהה בצוות.

היקף המשרה: חצי משרה – 22.5 שעות שבועיות, נדרשת גמישות ונכונות לעבוד לעיתים קרובות בשבתות ובחגים. העבודה מהבית בשעות גמישות.

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל kehilathashachar@gmail.com

בציון "משרת ריכוז קהילה באבן יהודה".

רק פניות מתאימות תענינה.

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 29.11.2016
קול קורא למשרת רכז/ת לענייני קהילה ומינהל
מיקום:
קהילת אור חדש, חיפה

קול קורא למשרת רכז/ת לענייני קהילה ומינהל

לקהילת אור חדש, מרכז תרבותי, רוחני וקהילתי ליהדות מתקדמת בחיפה, דרוש/ה רכז/ת לענייני קהילה ומינהל. הרכז/ת מופקד/ת על הניהול השוטף של הקהילה ופיתוחה וכן על תכנית העבודה והתקציב של העמותה.

תחומי אחריות:

  • גיבוש תכנית העבודה השנתית ואחריות ליישומה כפי שתאושר בהנהלת הקהילה.

  • ניהול משאבי האנוש בקהילה כולל קבלת עובדים/ות חדשים/ות הכפופים/ות לו/לה וניהול צוות.

  • ניהול התקציב השוטף של הקהילה כולל בנייתו ומעקב אחר ביצועו, בשיתוף עם ועדת הכספים ויו"ר העמותה.

  • אחריות לענייני המנהלה של העמותה כולל התקשרויות עם ספקים ומשתמשים בשירותי הקהילה והבניין.

  • אחריות לבניית נהלים ויישומם, ושיפור תהליכי עבודה בקהילה.

  • פיתוח קהילתי: מתן סיוע לוועד בפיתוח ועדות הקהילה ולפיתוח המנהיגות המתנדבת ככלל.

  • אחריות ליזום תוכניות, להכנת תוכנית העבודה שנתית ולמימושה (ארגון , פיתוח תוכן ותקציב, שיווק ופרסום) בשיתוף עם הרבה ומתנדבים רלוונטיים.

  • אחריות למתן תמיכה ארגונית  לרבה בהוצאה לפועל של אירועים ותוכניות סביב מעגל החיים ומעגל השנה.

  • שיווק, פרסום, רישום וקשר עם משפחות בני/ות המצווה בקהילה.

  • ייצוג הקהילה וקשר מול מוסדות שונים וארגונים שונים בחיפה רבתי ומחוצה לה בשיתוף ובתיאום עם רבת הקהילה ויו"ר העמותה  (התנועה הרפורמית, שותפות חיפה-בוסטון, עיריית חיפה, בתי ספר ועוד).

כפיפות ניהולית:

רבת קהילת "אור חדש"

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון ומעלה בתחום אקדמי רלוונטי. עדיפות לבעלי/ות תואר שני.

  • הכרות והזדהות עם מרחב ההתחדשות היהודית הפלורליסטית ותכניו.

  • ניסיון בתחום הפיתוח הקהילתי/ייעוץ ארגוני/ניהול מלכ"רים.

  • ניסיון מוכח בפיתוח וניהול כח אדם מקצועי ומתנדב.

  • ניסיון בניהול תקציבים.

  • יצירתיות, ראש גדול ויחסי אנוש מצוינים.

  • עדיפות לבעלי/ות הכרות ופעילות במסגרות התנועה הרפורמית.

תנאי המשרה:

  • משרה מלאה (או חלקית במקרים מיוחדים) המוגדרת כמשרת אמון ומשרת ניהול.

  • מקום העבודה: משרדי קהילת אור חדש בחיפה.

  • גמישות בשעות העבודה ונכונות לעבודה בשעות הערב ובסופי שבוע.

  • תחילת העסקה : דצמבר 2016 / ינואר 2017 (אפשרות להעסקה מידית)

 

קורות חיים יש לשלוח לרבה אשרת מורג בדוא"ל rabbi@or-hadash-haifa.org.il עד לתאריך 7.12.2016

המשך קריאה >

הארגונים שלנו