דרושים בארגונים | פנים

דרושים בארגונים

מעוניינים לעבוד במשרה מרתקת בשדה ההתחדשות היהודית ולהשפיע על החברה הישראלית? הנה רשימת המשרות הפנויות המלאה:
משרות פנויות
עדכון אחרון: 21.7.2021
דרוש/ה רכז/ת תוכן ורשתות חברתיות
מיקום:
ירושלים

תיאור התפקיד: ניהול ותפעול עמודי הרשתות החברתיות של מכון שכטר למדעי היהדות; ייזום וכתיבת תכנים לאתרי האינטרנט ולניוזלטר.

התפקיד כולל:

  • יצירת תוכן לרשתות חברתיות ולאתר האינטרנט של המכון
  • ייזום אינטראקציה עם הגולשים באמצעות טקסט, תמונות ווידאו
  • יצירה וניהול של קמפיינים ממומנים
  • יצירת שיח על יהדות והתחברות לסדר היום
  • קידום תוכניות הלימוד, אירועים ופעילויות
  • איתור קבוצות בעלות מכנה משותף לטובת יצירת שיתופי פעולה
  • מענה לפניות הגולשים
  • עבודה עם מרצים, סטודנטים ובוגרים של המכון
  • עבודה לפי תוכנית עבודה חודשית ושנתית

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בניהול עמודים עסקיים של רשתות חברתיות מובילות (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם)
  • כתיבה ברמה גבוהה
  • רהיטות ובקיאות בשפה העברית
  • יצירתיות ויוזמה
  • יחסי אנוש מעולים
  • זיקה לערכי המוסד
  • עדיפות לבעלי תואר ראשון/לימודי תעודה/סטודנטים בתחום רלוונטי (תקשורת, ניו מדיה, מנהל עסקים)
  • ידע בעריכת סרטונים קצרים ועיצוב גרפי – יתרון
  • עברית שפת אם

המשרה בירושלים. לפניות Nitsa@Schechter.ac.il

רק פניות מתאימות תענינה.

 

היקף משרה: חצי משרה – 20 שעות בשבוע / 80–90 שעות חודשיות בירושלים

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 27.6.2021
למכון שכטר דרוש מנהל/ת שיווק
מיקום:
ירושלים

היקף משרה: משרה מלאה – 40 שעות בשבוע

תיאור התפקיד: שיווק תוכניות לימודים אקדמיות ומוצרים אקדמיים וחינוכיים בתחום היהדות

התפקיד כולל:

  • ניהול תקציב שיווק ובניית תוכנית שיווקית לתוכניות הלימוד
  • הכנת מודעות ותשדירי פרסום למדיות השונות כולל ניסוח טקסטים והפקות ימי צילום במידת הצורך
  • איתור ופיתוח אפיקים ומקורות חדשים לגיוס סטודנטים פוטנציאליים
  • פיתוח אפיקים חדשים למכירת מוצרים חינוכיים (ספרים, משחקים, כנסים ועוד)
  • עבודה וניהול של מערכת CRM מסוג סיילספורס – עדיפות לבעלי היכרות מוקדמת
  • פיקוח על מערך למענה המכירות של המוסד
  • מתן מענה וטיפול בכלל הפניות והמתעניינים ללימודים במכון
  • הפקת ימים פתוחים / אירועים רלוונטיים אחרים
  • רכישת מדיה ועבודה מול ספקים

דרישות התפקיד:

  • ניסיון מוכח בשיווק – שלוש שנים ויותר בתחום
  • תואר ראשון – עדיפות למנהל עסקים/שיווק
  • היכרות עם מערכות הפרסום של הרשתות החברתיות ומדיות דיגיטליות (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכד)
  • ניסיון בניהול וקידום פרויקטים
  • יצירתיות ויוזמה
  • כישרון ויכולת מכירה טלפונית
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת דיבור בפני קהל או קבוצה
  • יכולת עבודה בצוות
  • זיקה לערכי המוסד
  • ידע ביישומי אופיס (וורד, אקסל, וכו') ומאגרי מידע
  • ניידות – חלק מהעבודה תתבצע בשטח

המשרה בירושלים. לפניות Nitsa@Schechter.ac.il

רק פניות מתאימות תענינה.

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 27.6.2021
עובדת אדמיניסטרטיבית במשרה מלאה של 40 שעות שבועיות, לעבודת ריכוז של תכניות חינוכיות שונות

לקרן החינוך למען בתי ספר תל"י

דרושה עובדת אדמיניסטרטיבית במשרה מלאה של 40 שעות שבועיות,

לעבודת ריכוז של תכניות חינוכיות שונות.

 

דרישות התפקיד:

·       ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי

·       ניסיון בריכוז פרויקטים, ניסיון בריכוז פרויקטים חינוכיים – יתרון

·       ניסיון בתיאום פגישות

·       ניסיון עבודה על מערכת טלדור ומקבילות - יתרון

·       עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות

·       שליטה בתוכנות אופיס

·       יכולת עבודה בצוות

·       הזדהות עם ערכי הארגון

 

קורות חיים יש לשלוח לדוא"ל nurit@tali.org.il

 

רק פניות מתאימות תיענינה

המשך קריאה >
עדכון אחרון: 27.6.2021
מודעת דרושים למשרת מנהלת מחלקה לקשרי ישראל - תפוצות
מיקום:
ירושלים ומרכז הארץ

 

דרוש/ה

מנהל/ת המחלקה לקשרי ישראל-תפוצות

 

מחלקת ישראל-תפוצות של התנועה הרפורמית פועלת לקידום והעמקת קשרים בין קהילות וארגונים רפורמיים בישראל לבין קהילות וארגונים מקבילים ברחבי בעולם.

המחלקה מספקת תמיכה רעיונית, תכנית וטכנית למנהיגות הרבנית והמתנדבת בקהילות הישראליות, לחיזוק קשרים עם קהילות בתפוצות באמצעות מפגשים פנים אל פנים, מפגשי און-ליין, פיתוח תכניות ופרויקטים משותפים. בנוסף, מקיימת המחלקה הכשרות למנהיגות הישראלית בנושא קשרי ישראל-תפוצות ומארגנת כנסים בהשתתפות נציגים מהארץ ומהעולם, וכן מפתחת ומפיצה תכנים בנושאי ישראל והתנועה הרפורמית בישראל עבור קהלים רפורמים ופרוגרסיביים ברחבי העולם.

תחומי אחריות ומשימות מרכזיות:

  • הנעה, הכשרה, ליווי והכוונה של המנהיגות הקהילתית בישראל לצורך פיתוח והעמקת הקשרים עם קהילות וארגונים רפורמיים בעולם.
  • ניהול הקשרים עם ארגונים וקהילות בחו"ל לפיתוח וקידום יחסי ישראל תפוצות בתנועה הרפורמית כולל ארגונים כמו הURJ  (התנועה הרפורמית האמריקאית) הWUPJ (האיגוד העולמי ליהדות מתקדמת) ארצנו ועוד.
  • ניהול שותפויות עם משרד התפוצות ומשרדי ממשלה נוספים ככל שיהיו כולל קשר עם הרבנים והקהילות בשטח לשם מילוי דרישות השותפות, מעקב תקציבים ותשלומים, הגשת דוחות פעילות וקיום קשר שוטף עם משרד התפוצות.
  • ניהול המסלול הבינלאומי בוועידת התנועה הרפורמית בישראל, וארגון כנסי הכשרה למנהיגות הקהילתית בנושא קשרי ישראל-תפוצות
  • ניהול פיתוח חומרים חינוכיים ומערכי לימוד הקשורים בישראל, בתרבות ישראלית, מעגל השנה היהודי ועוד.
  • השתתפות בכנסים רלוונטיים בארץ ובתפוצות.
  • ניוזלטר חודשי / עדכן שבועי לקהילות התפוצות
  • ניהול עמוד הפייסבוק באנגלית של התנועה
  • ניהול האתר באנגלית של התנועה
  • ליווי תוכן בפרויקטים של גיוס משאבים על פי הצורך

כפיפות ניהולית: סמנכ"ל קשרי חוץ ופיתוח משאבים בתנועה הרפורמית.

דרישות התפקיד:

  • הזדהות עם ערכי היהדות המתקדמת ומחויבות אישית לקידום הפלורליזם הדתי והתרבות היהודית בישראל.
  • הכרות עם יהדות העולם וארגונים שונים העוסקים בנושא ישראל-תפוצות ובמיוחד של התנועה הרפורמית העולמית
  • תואר ראשון בתחום אקדמי רלוונטי. תואר שני – יתרון.  
  • אנגלית ברמת שפת אם בדיבור וכתיבה- עברית ברמה גבוהה בדיבור ובכתיבה
  • ניסיון בניהול פרויקטים בתחום ישראל-תפוצות, יישומם והובלתם.
  • ניסיון בכל ההיבטים של תקשורת ושיווק כולל אינטרנט ומדיה חברתית
  • יחסי אנוש מעולים.
  • ראש גדול ונכונות לעבודה יצירתית.
  • יכולת ביטוי ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה). שפות נוספות – יתרון.

תנאי המשרה:

  • משרה מלאה. 
  • מקום העבודה: ירושלים ומרכז הארץ (נוכחות של לפחות פעמיים בשבוע במשרדי התנועה הרפורמית בירושלים).
  • ניידות גבוהה ונכונות לעבודה מחוץ למשרד בכל רחבי הארץ.
  • תחילת העסקה : אוגוסט 2021

נא לשלוח קורות חיים וחומרים רלוונטיים לדוד ברנשטיין סמנכ"ל התנועה לקשרי חו"ל- davidb@reform.org.il

המשך קריאה >

הארגונים שלנו